Powered By Blogger

понеделник, 21 ноември 2011 г.

Апартамента на Christian Louboutin в Париж

Апартамента на Christian Louboutin в Париж

Tue, Mar 23, 2010
Louboutin е един от най-великите дизайнери на обувки. Любимец на Бионсе, Виктория Бекъм и разбира се – Lady Gaga, дизайнерът е известен със своите скандално високи токчета и яркочервени подметки. Когато става въпрос за дизайнер от този ранг, неговото жилище трябва да бъде наистина специално.
Първото, което очите ви улавят в интериора на Louboutin, е огромното количество обувки и сувенири, разпръснати в дома му. “Аз съм преди всичко любопитен. Не мисля, че интериора ми си прилича с моите дизайни. Просто нещата са естествено свързани, когато говорим за естетика. Обичам да гледам това, което имам. Имам толкова много предмети! Обичам дървото. Причината за това е вероятно баща ми, който е майстор на дървени шкафове. В действителност, от както бях на 12, аз събирам обувки, дрехи и куп други неща … “, казва Louboutin пред  Daily Mail.

Дизайнерът е истински почитател на текстила – събира платове от Турция и Узбекистан, които използва за покривала и завеси в дома си. Откриваме богата колекция от книги, шапки и дори комплект ретро куфари. Малка доза класика добавят креслата Barcelona на Мис ван дер Рое в бяло. Все пак, самият Лубутен признава, че има нещо, което свързва пряко неговите обувки и неговия дом – цветовата палитра. “Харесвам охра и тъмночервено. Обичам да комбинирам зелено и виолетово. Те ми напомят за природата”, казва дизайнерът. Аз ще кажа само, че има нещо красиво в дома на звездния дизайнер – неговата индивидуалност, която го отличава от типичните милионери.
Vintage in Paris – The Apartment of Christian Louboutin
admin@thehome.eu
admin@thehome.eu
vintage-in-paris-the-apartment-of-christian-louboutin-5
Източник: thehome.eu

Няма коментари:

Публикуване на коментар